Sunday 4 December 2011

TERIMA KASIH

Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada semua yang terlibat di dalam membangunkan blog ini.Daripada sifar  sehingga penuh dengan info-info kesihatan yang terkini dan sesuai untuk pengajaran dan pembelajaran. Saya juga mengucapkan terima kasih kepada pengunjung dan follower blog ini. Akhir kata, Semoga perkongsian ilmu ini membolehkan kita maju setapak lagi ke hadapan dalam mendidik anak-anak bangsa. Segala kelemahan adalah datangnya daripada saya sendiri dan segala kebaikan itu adalah datangnya daripada Allah s.w.t.


Kepada pensyarah saya iaitu Encik Modi Bin Lakulu, sekalung penghargaan diucapkan atas kerjasama yang diberi dalam menyiapkan  Tugasan 1C (Kursus  : KRT 3013 Maklumat Untuk Sekolah Rendah)

Maklumat  diri saya:     Nama:   Rohaya binti Mamat
                                       No ID:   D20102043221
                                       Kump:   ELB-19

Saya mengakhirinya dengan serangkap pantun:  

Cempedak masak tolonglah dijolok
Supaya sama-sama dapat dimakan,
Saya guru belajar membuat blog,
Kalau salah tolong tunjukkan.
                       
                                                                        
Sekian, terima kasih
Dicatat oleh  : Rohaya Binti Mamat

No comments:

Post a Comment